Ocabbaroglu OWGDPro Çubuklu Blogger Teması - SATIŞTA! / http://bit.ly/NsxBbP Facebook | Twitter | Youtube | Google

Transformice Fly Hack

Merhaba Arkadaşlar.

Bu konumuzda ise sizlere Fly Hack'ı Göstereceğim.

Anlatım :

1. Transformice.exe yi açalım.
2. Oyuna Giriş Yapalım.
3. Boş Bir Odaya Gidelim. / Bn Racing Tercih Ediyorum /
4. Hackı Açalım.
5. Fly Hack'a Basalım.
6. Önümüze Bi Yazı Gelecek
7. " OK " Diyelim.
8. F1 = Aktif F2 = Pasif

Not: Yuvaya Girmeden 3 saniye bekleyiniz.

Resimli Anlatım :

Programı Açalım


Çalıştır Diyelim




" FLY HACK " Diyelim



Önümüze Gelen Yazıya " OK " Diyelim 



Videolu Anlatım :



Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Oğuzhan Cabbaroğlu (Yazar Hakkında)
Web tasarım, grafik tasarım, domain-host alım satım işleriyle uğraşan, Sanal alemde adını duyurmuş, tanınmış bir sanal alem çocuğu, Facebook, twtitter, google+ ve bir çok sosyal ağlarda üyeliği olan sanalda ve normalde takma ismi ozicab olan bir insan..

''Transformice Fly Hack'' Bu yazı; tarihinde , kategorisinde yayınlanmış olup Unknown tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca henüz yorum yapılmamış bir konudur.

0 yorum:

Yorum Gönder

Mailinize gelen linkten mail adresinizi onaylamayı unutmayınız!